سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول کاربران

  • متابار چگونه فعالیت میکند؟

    این شرکت با تکیه بر دانش صنعت حمل ونقلی خود در حوزه جابه جایی کالا و همچنین مشارکت با شرکتهای حمل ونقلی سنتی و علمی توانمند، در فاز حمل خرده بار، دربستی در مد جاده ای و همچنین تفاهم همکاری با تنها شرکت حمل ونقل ریلی در این مدل و نهایتا همکاری با شرکتهای فعال حمل مرسولات در مد هوایی و با ایجاد یک بستر نرم افزاری جامع نسبت به خدمات مورد نیازکاربران تصمیم دارد در حد امکان سرویس دهی خود را به بهترین شکل در مدهای حمل ونقلی جاده ای ، ریلی و هوایی در اخل کشور را به انجام برساند.

  • آیا بارهای ما بیمه میشود؟

    با توجه به نیاز صاحبین کالا و جلوگیری از خسارت های ناشی از جا به جایی کالا به ایشان با مذاکرات و عقد قرارداد با شرکتهای بیمه این امکان را فراهم نموده ایم تا با ثبت میزان ارزش کالا توسط صاحب کالا میزان ریالی هزینه بیمه در فاز های مختلف عملیات محاسبه و با توجه به اتصال این پلتفرم به نرم افزار مختص شرکتهای حمل ونقل به صورت آنلاین این مهم صورت پذیرد.

  • آیا می توانیم هزینه حمل بار را قبل از ارسال بدانیم؟

    بله. با توجه به هوشمند بودن نرم افزار هزینه حمل در فاز خرده بار (جاده ای ، ریلی و هوایی ) وهمچنین حمل دربستی شهری بصورت آنلاین قبل از ثبت کامل سفارش صورت می پذیرد و در خصوص حمل ونقل دربستی بین شهری در فاز جاده ای ابتدا استعلام قیمت به شماره کاربر اعلام میگردد سپس در صورت توافق میتواند سفارش خود را ثبت نماید ضمن اینکه در این بخش امکان پیشنهاد قیمت برای صاحب کالا نیز وجود دارد.

  • چگونه کالاهای حجیم ولی سبک وزن را ثبت و استعلام قیمت دریافت کنیم؟

    با توجه به گزینه های موجود ،ضمن ثبت وزن واقعی کالا بایستی ابعا واقعی آن (طول * عرض * ارتفاع)را در آیتم خود ثبت نموده تا سیستم وزن حجمی آن را محاسبه و هزینه حمل را به صورت آنلاین اعلام نماید.

  • از کجا متوجه شویم شهرهایی که ارائه خدمات مینمایید کدام شهرها میباشند؟

    با توجه به چند وجهی بودن خدمات حمل ونقل کالا در این پلتفرم و اینکه در کنار خدمات حمل جاده ای ، سرویس ریلی و هوایی نیز فعال بوده و باتوجه به محدودیتهای موجود در حوزه ریلی و هوایی با انتخاب مبدا و مقصد میتوانید متوجه گردید که در این مسیر انتخابی چه مدهایی امکان سرویس دهی داشته و همچنین قیمتها را میتوانید با یکدیگر مقایسه نمایید.

  • پرداخت کرایه به چه صورت انجام میگیرد؟

    با ایجاد بستر نرم افزاری مناسب امکان پرداخت هزینه به روشهای متفاوت و مورد نیاز کاربران را ایجاد نموده بطوریکه ایشان میتوانند نسبت به توافقات خود با اشخاص حقیقی و حقوقی جهت پرداخت به راحتی این آیتم را انجام دهند.ازانواع پراخت های رایج میتوان به روشهای : پراخت آنلاین ، پرداخت در مبدا (پیشکرایه)، پرداخت در مقصد(پسکرایه) به روش انتخاب گزینه لینک پرداخت وهمچنین شارژ کیف پول .

  • آیا پس از ثبت سفارش می توانیم آن را لغو کنیم؟ آیا جریمه ای باید پرداخت کنیم؟

    امکان لغو سفارش برای ثبت کننده زمانی امکان پذیر میباشد که سفارش ایشان به نماینده مربوطه و یا راننده تحویل گیرنده اعلام نشده باشد . و در صورتی که نمایند شرکت و یا راننده به آرس مراجعه نماید ثبت کننده میبایستی طبق قوانین جاری حمل ونقل میزان حق الزحمه و یا به اصطلاح دیگر جبران خسارت نماید.

image
ارسال پیام

با ما در ارتباط باشید