قوانین استفاده از متابار
کلیه کاربران گرامی که تصمیم به ثبت نام و استفاده از سامانه متا بار را مینمایند ، به منزله مطالعه و قبول تمامی قوانین این سامانه که برگرفته از قوانین کسب وکارهای مجازی و قوانین جاری در شرکتهای حمل ونقل در کلیه مدهای حمل ونقلی است ، میباشد
. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، استفاده مستمر کاربران از این سامانه به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.
1- هر فرد تنها میتواند یک حساب کاربری به عنوان فرستنده در متا بار داشته باشد
2 - مسئولیت همه فعالیت هایی که ازطریق حساب کاربری اشخاص در متا بار انجام میشود و همچنین حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور بر عهدۀ کاربر است. در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف
است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند
3- مسئولیت حقوقی و صحت ثبت سفارش"اعلام بار" و مطابقت آن با قوانین و یا عرف کالاهای مجاز کشور، نسبت به مد حمل ونقلی انتخاب شده به عهده "ثبت کننده بار" خواهد بود
4- در صورت حصول اطمینان از ایجاد یک مشکل توسط کاربر ، که نقض
الزامات قانونی، تجاوز به حقوق شخص ثالث، نقض تعهدات فردی و یا انجام عملی برخلاف سیاستهای این پلتفرم را در بر داشته باشد، متا بار میتواند حساب کاربری را محدود کرده، اطلاعات انتشاریافته را حذف کرده، مسدود کند و یا به تعلیق درآورد. متا
بار همچنین حق لغو اکانت های تأیید نشده یا اکانت هایی که برای مدت طولانی فعال نبوده را نزد خود محفوظ نگه میدارد
5 - مسئولیت تامین اینترنت و سختافزار لازم و همچنین پرداخت هزینههای مربوط به آنها برای استفاده از سرویس متا بار به عهدۀ کاربر است
6 - کاربر میپذیرد که متا بار خدمات حمل و نقل بار نیست بلکه تنها یک خدمات نرم افزاری است
که ارتباط بین صاحبین کالا و رانندگان و شرکتهای حمل ونقلی در مدهای مختلف حمل ونقل کالا را جهت توافق بر انجام یک حمل فراهم میکند
7 - کاربر با عضویت در سرویس متا بار قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانهای و الکترونیکی اعلام میکند
8- متا بار در قبال محتوا، فعالیتها
یا عدم فعالیت، که کاربران ( صاحبین کالا، متصدیان ، شرکتهای حمل ونقل و رانندگان) در سایت/اپلیکیشن قرار داده اند، مسئولیتی نمیپذیرد. ما در معاملات واقعی میان خریداران و فروشندگان شرکت نمی کنیم. ما کنترلی روی کالا/بار اعلام شده (اعم
از کیفیت و استاندارد بار و بارگیری و رعایت قوانین گمرکی و غیره و درستی یا قانونی بودن موارد یا خدماتی که در اعلام بار به آنها اشاره شده و واقعیت یا صحت مضامین یا اعلام بار های کاربران) نداشته و مسئولیت بررسی و تحقیق راجع به آنها
با خود کاربران است. متا بار صرفاً محلی برای ثبت سفارش و اعلام آن به سایر کاربران در حوزه حمل ونقل کالا میباشد
9- در صورت اجرای هرگونه سیاست مبنی بر انجام تراکنش مالی از هر سمت اپلیکیشن/ سایت و یا از طرف اپلیکیشن به کابران صرفا از طریق درگاه های مجاز بانکی معتبر در نظام بانکی کشور صورت پذیرفته و قابل قبول و مستند میباشد
10- هرگونه پرداخت اعم از کمیسیون، امتیاز ریالی، پاداش، تخفیف از کمیسیون ،پروموشن و یا هر مفهوم مشابه دیگری که دربرگیرنده مسئولیت پرداخت از طرف متا بار به هر دوسمت کاربران باشد باتوجه به سیاستگذاری سازمان پس از حداکثر 72 ساعت
به شماره شبا که صرفا به نام کاربر(حقوقی و حقیقی) ثبت شده است واریز خواهد گردید
11 - تضمین پرداختهای متا بار ظرف مدت 72 ساعت جزء اعتبار شرکت بوده و از تعهدات الزام آور این شرکت محسوب میگردد و در صورت هرگونه تاخیر (به دلایلی نظیر
اخلال در سیستم بانکی کشور و یا سرور های داخلی شرکت) مراتب به اطلاع کاربران رسانده خواهد شد و بلافاصله پس از رفع مشکل مبالغ به حساب کاربران واریز میگردد
12 - هرگونه دریافت مبلغ باتوجه به سیاست سازمان (پیش از انجام معاملات، حین معاملات
و یا پس از توافق معاملات) از کابران که به اپلیکیشن متا بار از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و PSP از روشهای مجاز مطابق قوانین جاری نظام بانکی پرداخت معادل دریافت شماره پیگیری و بازپرداخت تراکنش های ناموفق نیز معادل قوانین (حداکثر72ساعت)
صورت خواهد پذیرفت. در صورت عدم پرداخت کاربران باتوجه به تصمیم شرکت آستانه مجاز تاخیر و (منفی پرداخت) تعیین و در صورت لزوم ابتدا از پرداخت های متقابل اپلیکیشن به کاربر کسر خواهد گردید و در صورت عدم پوشش و یا اقدام به تسویه کاربر، دسترسی
ایشان به سایت/اپلیکیشن ابتدا به صورت موقت غیرفعال و در صورت ادامه یا تکرار به صورت یک طرفه قطع خدمات خواهد گردید